
Регіональний сервісний центр МВС в Луганській області розпочав співпрацю з Дія. Центром, розташованим на лінії розмежування у смт. Станиця Луганська. Підписано відповідну Угоду про співпрацю, і найближчим часом, громадяни зможуть отримати деякі послуги сервісних центрів МВС за адресою: смт Станиця Луганська, вул. Центральна, 52.
Громадяни зможуть отримати наступні послуги:
- Обмін посвідчення водія (без складання іспитів), видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого.
- Державна реєстрація нових транспортних засобів (без експертного огляду), перереєстрація транспортного засобу у зв’язку зі зміною прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання.
- Зняття з обліку транспортних засобів у зв’язку з вибракуванням їх у цілому.
- Видача свідоцтва про реєстрацію для виїзду закордон.
- Видача тимчасового реєстраційного талона на право керування транспортним засобом.
- Виготовлення макетів індивідуальних номерних знаків.
- Перезакріплення індивідуального номерного знака.
Наразі налагоджено таку співпрацю вже з шістьма ЦНАПами на Луганщині, коли працівники ЦНАП виступатимуть в якості провайдера послуг сервісних центрів МВС. Така співпраця розпочата з ЦНАП м. Сєвєродонецька, м. Лисичанська, м. Щастя, м. Кремінної та м. Попасна.
Об’єднані територіальні громади до недавно таких привілеїв не мали, тож мешканці невеличких міст та селищ були вимушені їхати до найближчого територіального сервісного центру МВС. Для Станично-Луганської громади ситуація змінилася невдовзі зміниться.
“Сервісні центри МВС завжди відкриті до нових партнерств, що сприяють ефективності нашої роботи та роблять адміністративні послуги доступнішими та комфортнішими для громадян – зазначив начальник Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Луганській області Михайло Волченко. – Мінімізація часу та сил, що громадянин витрачає на отримання послуги, є пріоритетом реформи. Ця Угода є черговим кроком до спрощення надання послуг МВС, розширення їх географії та наближення до клієнтів», — додав він.